Vliv distributora na šíření filmů a dotváření jejich symbolické hodnoty – Bc. Martin Kubina
Bc. Martin Kubina
Bachelor's thesis
Vliv distributora na šíření filmů a dotváření jejich symbolické hodnoty
Influence of Distributor on Dissemination of Films and Creating their Symbolic Values
Anotácia:
Práce se pokouší představit metodu, která by umožnila porozumět vlivu distributora na šíření filmů a dotváření jejich symbolické hodnoty. Pokouší se tím problematizovat představu, je možné interpretovat návštěvnost filmů jako přímý projev přání diváka. Na srovnání návštěvnosti filmů distribuovaných v České republice a Polsku v letech 1997 až 1999 ukazuje další faktory, které návštěvnost ovlivňují. …viacAbstract:
The thesis tries to propose the method, which cloud enable us to understand more fully to the influence which cinema distributors have on dissemination of films and creation of their symbolic values. The method propose to study film distribution trough close analysis of distribution history of an individual films. In regard to keep a broader perspective in this distribution histories method starts …viacKľúčové slová
Filmová distribuce kina vliv distributora kinodistribuce preference diváků návštěvnost šíření filmů Sunfilm Best Film Lola běží o život Space Jam průmyslová analýza recepce filmové festivaly Umučení Krista tržní distribuce distribuční strategie Česká republika Polsko 1990s transformační období preference diváka metododa method Film distribution cinemas influence of distributor admission dissemination of films
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vxkbk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
- Vedúci: PhDr. Jaromír Blažejovský, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Film and Audio-Visual Culture Studies
Práce na příbuzné téma
-
Strategie České televize v oblasti výroby českých hraných distribučních filmů v letech 1992-2002
Pavel Krumpár -
Komparace marketingové a komunikační strategie dvou vybraných animovaných filmů v České republice a její vliv na úspěch filmů
Jana Holanová -
Prostorová distribuce ekonomických aktivit na Ostravsku
Pavel Kukuliač -
Výroba a distribuce kyseliny akrylové v chemických závodech Sokolov a likvidace havárií s tím spojených
Stanislav Tříska -
Distribuce těžkých kovů v půdách jihovýchodní části Drahanské vrchoviny
Dominik Vöröš -
Distribuce informací a dokumentů s vazbou na digitalizaci v námořní a intermodální přepravě
Evgeny Lebedev -
Prostorová distribuce prázdných míst na území hlavního města Prahy
Radek ROHÁČEK -
Návrh zefektivnění logistických procesů v rámci distribuce produktů pro zákazníky libereckého okresu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
Barbora Habrúnová