Nákupní centra jako společenský a ekonomický fenomén – Bc. Petra Chowaniecová
Bc. Petra Chowaniecová
Diplomová práce
Nákupní centra jako společenský a ekonomický fenomén
Shopping centres as a social and economic phenomenon
Abstract:
The aim of the thesis „Shopping centres as a social and economic phenomenon“ is to analyse of shopping centres. First part is dedicated to theoretical basis of retail, shopping centres and their development and classification. Second part is aimed to shopping behaviour and analyse of retail impact assessment. The last part aimed to shopping centres in Slovakia. Attention is drawn to the shopping centre …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Nákupné centrá ako ekonomický a spoločenský fenomén“ je analýza nákupných centier. Prvá časť je zameraná na teoretické východiská maloobchodu, nákupné centrá a ich vývoj a klasifikáciu. Ďalšia časť je venovaná nákupnému správaniu a rozboru dopadu maloobchodnej výstavby. Posledná časť sa sústredí na nákupné centrá na Slovensku. Pozornosť je upriamená na nákupné centrum v …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ybqlc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jaroslav Maryáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová -
Zákazník v globálním obchodě před a po světové pandemii covid-19 (let 2019-2021)
Aleš Dřízhal -
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
Romana Klimentová -
Dítě jako zákazník
Christian Dosoudil -
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová