Nákupní centra jako společenský a ekonomický fenomén – Bc. Petra Chowaniecová
Bc. Petra Chowaniecová
Master's thesis
Nákupní centra jako společenský a ekonomický fenomén
Shopping centres as a social and economic phenomenon
Abstract:
The aim of the thesis „Shopping centres as a social and economic phenomenon“ is to analyse of shopping centres. First part is dedicated to theoretical basis of retail, shopping centres and their development and classification. Second part is aimed to shopping behaviour and analyse of retail impact assessment. The last part aimed to shopping centres in Slovakia. Attention is drawn to the shopping centre …moreAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Nákupné centrá ako ekonomický a spoločenský fenomén“ je analýza nákupných centier. Prvá časť je zameraná na teoretické východiská maloobchodu, nákupné centrá a ich vývoj a klasifikáciu. Ďalšia časť je venovaná nákupnému správaniu a rozboru dopadu maloobchodnej výstavby. Posledná časť sa sústredí na nákupné centrá na Slovensku. Pozornosť je upriamená na nákupné centrum v …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ybqlc/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2015
- Supervisor: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Reader: RNDr. Jaroslav Maryáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Theses on a related topic
-
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová -
Zákazník v globálním obchodě před a po světové pandemii covid-19 (let 2019-2021)
Aleš Dřízhal -
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
Romana Klimentová -
Dítě jako zákazník
Christian Dosoudil -
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová