Bc. Petra Chowaniecová

Master's thesis

Nákupní centra jako společenský a ekonomický fenomén

Shopping centres as a social and economic phenomenon
Abstract:
The aim of the thesis „Shopping centres as a social and economic phenomenon“ is to analyse of shopping centres. First part is dedicated to theoretical basis of retail, shopping centres and their development and classification. Second part is aimed to shopping behaviour and analyse of retail impact assessment. The last part aimed to shopping centres in Slovakia. Attention is drawn to the shopping centre …viac
Abstract:
Predmetom diplomovej práce „Nákupné centrá ako ekonomický a spoločenský fenomén“ je analýza nákupných centier. Prvá časť je zameraná na teoretické východiská maloobchodu, nákupné centrá a ich vývoj a klasifikáciu. Ďalšia časť je venovaná nákupnému správaniu a rozboru dopadu maloobchodnej výstavby. Posledná časť sa sústredí na nákupné centrá na Slovensku. Pozornosť je upriamená na nákupné centrum v …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedúci: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Jaroslav Maryáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration