Lukáš KUZMA

Bachelor's thesis

Využití marketingového mixu firmou Knauf Insulation, spol. s. r. o.

Using of marketing mix by Knauf Insulation company
Anotácia:
V mé bakalářské práci se zaměřím na využití marketingového mixu. V teoretické části se zabývám průzkumem trhu a podrobným rozebráním jednotlivých složek marketingového mixu. V praktické části využiji získané vědomosti a zaměřím je na firmu Knauf Insulation, spol. s. r. o., Krupka. Cílem je zjistit současné využití nástrojů marketingového mixu a stanovit možnou nápravu, je-li třeba.
Abstract:
In my bachelor work I will focus on using of marketing mix. In the theoretical part I deal with market research and detailed elaboration of essential parts in marketing mix. In the practical part I will use obtained knowledge and I focus it on the Knauf Insulation, Krupka. Another goal is to find out current using of marketing mix and provide possible correction if it is need.
 

Kľúčové slová

trh marketingový mix SWOT analýza
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedúci: Ing. Kamila Tišlerová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUZMA, Lukáš. Využití marketingového mixu firmou Knauf Insulation, spol. s. r. o.. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management