Lucie Majerová

Master's thesis

Typologie zákazníků na trhu piva

Customer Typology on the Beer Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu piva a jejím hlavním cílem je navržení typologie zákazníků na tomto trhu. Práce je rozdělena na dvě stěžejní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definována východiska spotřebitelského chování a charakterizován trh piva. Praktická část diplomové práce zahrnuje metodiku práce, analýzu výsledků dotazníkového šetření …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of consumer behaviour in the beer market and its main aim is to design the typology of customers in this market. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the starting points of consumer behaviour and characterizes the beer market. The practical part of the thesis involves the methodology of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2024
  • Supervisor: Tereza Prešnajderová
  • Reader: Lukáš Klapil

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita Ostrava