Sociální sponzoring organizace Zdravotní klaun v rámci komunikace Škoda Auto – Marina Daniela Hanková
Marina Daniela Hanková
Bakalářská práce
Sociální sponzoring organizace Zdravotní klaun v rámci komunikace Škoda Auto
Social Sponsorship of the Non-profit Organisation Zdravotní klaun as a Part of Škoda Auto Communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem Sociální sponzoring neziskové organizace Zdravotní klaun v rámci komunikace Škoda Auto. V práci byla kromě sponzoringu rozebírána i problematika CSR. Byla představena společnost Škoda Auto, dále pak i nezisková organizace Zdravotní klaun a celkové partnerství těchto dvou organizací. Cílem této práce je návrh takových nových sponzorských aktivit a modifikace těch stávajících …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic Social sponsorship of the non-profit organization Zdravotní klaun as a part of Škoda Auto's communication. In addition to sponsorship, the thesis also discussed the issue of CSR. The Škoda Auto company was introduced, as well as the non-profit organization Zdravotní klaun and the overall partnership of these two organizations. The aim of this thesis is to propose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Nikola Franková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní sponzoring společnosti ŠKODA AUTO a. s.
Tereza Tučková -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Irena Havlíková -
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina -
A critical review of CSR effectiveness and recipient involvement in humanitarian-oriented CSR projects
Jacqueline Ackermann -
Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR initiative
Mirjamol Mamatov -
CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR
Dennis Lenczowski -
Rozdíly v pojetí CSR v Evropě a Indii
Harsh Jha -
Analýza CSR společnosti Lindex, porovnání vnímání CSR spotřebiteli ve Švédsku a ČR
Sylvie Křesalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
5. 12. 2023