Sociální sponzoring organizace Zdravotní klaun v rámci komunikace Škoda Auto – Marina Daniela Hanková
Marina Daniela Hanková
Bachelor's thesis
Sociální sponzoring organizace Zdravotní klaun v rámci komunikace Škoda Auto
Social Sponsorship of the Non-profit Organisation Zdravotní klaun as a Part of Škoda Auto Communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem Sociální sponzoring neziskové organizace Zdravotní klaun v rámci komunikace Škoda Auto. V práci byla kromě sponzoringu rozebírána i problematika CSR. Byla představena společnost Škoda Auto, dále pak i nezisková organizace Zdravotní klaun a celkové partnerství těchto dvou organizací. Cílem této práce je návrh takových nových sponzorských aktivit a modifikace těch stávajících …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic Social sponsorship of the non-profit organization Zdravotní klaun as a part of Škoda Auto's communication. In addition to sponsorship, the thesis also discussed the issue of CSR. The Škoda Auto company was introduced, as well as the non-profit organization Zdravotní klaun and the overall partnership of these two organizations. The aim of this thesis is to propose …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Reader: Nikola Franková, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANKOVÁ, Marina Daniela. \textit{Sociální sponzoring organizace Zdravotní klaun v rámci komunikace Škoda Auto}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/st6glx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Marketing and Sales Management
Theses on a related topic
-
Sportovní sponzoring společnosti ŠKODA AUTO a. s.
Tereza Tučková -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Irena Havlíková -
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina -
A critical review of CSR effectiveness and recipient involvement in humanitarian-oriented CSR projects
Jacqueline Ackermann -
Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR initiative
Mirjamol Mamatov -
CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR
Dennis Lenczowski -
Rozdíly v pojetí CSR v Evropě a Indii
Harsh Jha -
Analýza CSR společnosti Lindex, porovnání vnímání CSR spotřebiteli ve Švédsku a ČR
Sylvie Křesalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights