Přímý marketing - jeho využití a efektivita v marketingové komunikaci mezi organizacemi na českém trhu – Jitka Horčičková
Jitka Horčičková
Diplomová práce
Přímý marketing - jeho využití a efektivita v marketingové komunikaci mezi organizacemi na českém trhu
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORČIČKOVÁ, Jitka. \textit{Přímý marketing - jeho využití a efektivita v marketingové komunikaci mezi organizacemi na českém trhu} Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/st9kvv/. [cit. 2024-04-20].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Magisterský studijní program:
Ekonomika a management (Ing.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.