Překlad internetových stránek společnosti v kontextu marketingové komunikace – Bc. Pavel Sedláček
Bc. Pavel Sedláček
Bachelor's thesis
Překlad internetových stránek společnosti v kontextu marketingové komunikace
The translation of company website in the context of marketing communication
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou propagace, marketingovou komunikací, a to jak klasickou, tak i pomocí internetu. Těžiště samotné práce leží v překladu webových stránek strojírenské společnosti. Hlavním cílem práce bylo přeložit strojírenské texty, a také poukázat na to, jak lze propagovat firmu a její produkci. První část práce je věnována marketingové komunikaci, propagaci a image společnosti …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with a problem of advertising, classical and Internet marketing communication. The main aim of the work is the engineering company website and its translation. The main concern was to translate engineering texts, and also to point out, how to propagate the company and its production. The first part works with marketing communication, advertising and business image. The second …viacKľúčové slová
Marketing firma company propagace advertising strojírenství machine building překlad translation
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kfxq7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedúci: PhDr. Taťána Juříčková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Josef Dohnal, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Russian with orientation on Commercial Practice, Services and Travel
Práce na příbuzné téma
-
Svobodná firma
Radan Mlčůch -
Firma V. F. Červený & synové
Pavel Hlubuček -
Vergleichende Analyse von Werbetexten der E-shop-Firma Zalando (Deutsch-Tschechisch)
Markéta Dolečková -
Firma v konkurenčním prostředí
Celine Jana Krátká -
Fiktivní firma v kurikulu Obchodní akademie
Gabriela Vávrová -
Externe Kommunikation der Firma Liebherr am Beispiel der ausgewählten Unternehmenszeitschriften / Externí komunikace firmy Liebherr na příkladu vybraných firemních časopisů
Miluše STRAKOVÁ -
Obchodní firma
Jana Rozsypálková -
Obchodní firma
Gabriela Benoni