Bc. Pavel Sedláček

Bakalářská práce

Překlad internetových stránek společnosti v kontextu marketingové komunikace

The translation of company website in the context of marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou propagace, marketingovou komunikací, a to jak klasickou, tak i pomocí internetu. Těžiště samotné práce leží v překladu webových stránek strojírenské společnosti. Hlavním cílem práce bylo přeložit strojírenské texty, a také poukázat na to, jak lze propagovat firmu a její produkci. První část práce je věnována marketingové komunikaci, propagaci a image společnosti …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with a problem of advertising, classical and Internet marketing communication. The main aim of the work is the engineering company website and its translation. The main concern was to translate engineering texts, and also to point out, how to propagate the company and its production. The first part works with marketing communication, advertising and business image. The second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Taťána Juříčková, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Josef Dohnal, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu