Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Andrea Dvořáková
Bc. Andrea Dvořáková
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Bakalářská práce obsahuje teorii nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u zvolené obchodní jednotky. Zvolena byla drogerie dm markt, s. r. o. a drogerie ROSSMANN, spol. s. r. o., které se nachází v Českých Budějovicích. Ke sběru dat bylo použito dotazníkového šetření a metody pozorování. Získané údaje byly analyzovány a následně vyhodnoceny …moreAbstract:
The bachelor thesis dissert about the theory of purchasing atmosphere and merchandising. The objective is to characterize, analyze and evaluate aspects for the selected business units. The units are drugstore dm drogerie markt, s. r. o. and ROSSMANN, spol. s. r. o. located in České Budějovice. The date were collected by questionnaires and observation methods. The obtained data were analyzed and evaluated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/h84qa/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁKOVÁ, Andrea. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/stdhqo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martin Kolečkář -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Ondřej Špánik -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Pavel Smrž -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kateřina Šebestová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martina Kunstová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová