Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů – Mgr. Eva Straková
Mgr. Eva Straková
Diplomová práce
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Educational mobile applications in the teaching of primary reading and writing from parents’ and teachers’ point of view
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice využívání výukových aplikací ve výuce elementárního čtení a psaní z pohledu rodičů a učitelů žáků 1. stupně ZŠ. Práce je členěna do dvou částí – teoretické a empirické části. Teoretická část vychází z odborné literatury a zabývá se specifiky vývoje dítěte mladšího školního věku, současnou výukou elementárního čtení a psaní, aktuálními výukovými metodami a digitálními …víceAbstract:
Thesis deals with the issue of using educational mobile applications in the teaching of primary reading and writing from parents’ and teachers’ point of view. The thesis is divided into two sections – theoretical and empirical part. The theoretical part is based on specialised literature and deals with the specifics of the development of a child of younger school age, current methods of teaching elementary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zbs22/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
„Podívejte se na děti!" Ideologická výchova dětí na socialistické škole mezi léty 1948-1970.
Jana Černá -
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Rozvoj finanční gramotnosti na počátku školní docházky
Ludmila Cempírková -
Dívka s elektivním mutismem na počátku školní docházky
Edita Strnadová -
Školní zralost, připravenost a úspěšné zvládnutí počátku školní docházky
Edita BĚHALOVÁ -
Analýza narativních schopností žáků na počátku školní docházky
Simona Nevařilová -
Prevence rozvoje specifických poruch učení na počátku školní docházky
Tereza Zelenková -
Domácí příprava dítěte na počátku školní docházky
Bohdana Boudová