Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů – Mgr. Eva Straková
Mgr. Eva Straková
Master's thesis
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Educational mobile applications in the teaching of primary reading and writing from parents’ and teachers’ point of view
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice využívání výukových aplikací ve výuce elementárního čtení a psaní z pohledu rodičů a učitelů žáků 1. stupně ZŠ. Práce je členěna do dvou částí – teoretické a empirické části. Teoretická část vychází z odborné literatury a zabývá se specifiky vývoje dítěte mladšího školního věku, současnou výukou elementárního čtení a psaní, aktuálními výukovými metodami a digitálními …moreAbstract:
Thesis deals with the issue of using educational mobile applications in the teaching of primary reading and writing from parents’ and teachers’ point of view. The thesis is divided into two sections – theoretical and empirical part. The theoretical part is based on specialised literature and deals with the specifics of the development of a child of younger school age, current methods of teaching elementary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zbs22/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2021
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Reader: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
„Podívejte se na děti!" Ideologická výchova dětí na socialistické škole mezi léty 1948-1970.
Jana Černá -
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Rozvoj finanční gramotnosti na počátku školní docházky
Ludmila Cempírková -
Dívka s elektivním mutismem na počátku školní docházky
Edita Strnadová -
Školní zralost, připravenost a úspěšné zvládnutí počátku školní docházky
Edita BĚHALOVÁ -
Analýza narativních schopností žáků na počátku školní docházky
Simona Nevařilová -
Prevence rozvoje specifických poruch učení na počátku školní docházky
Tereza Zelenková -
Analýza komunikačních schopností u žáků z odlišného kulturního prostředí na počátku školní docházky
Eva ROSENBAUMOVÁ