Role pedagoga v systémovém řešení syndromu CAN v předškolním věku – Iveta Plšková
Iveta Plšková
Bakalářská práce
Role pedagoga v systémovém řešení syndromu CAN v předškolním věku
The Role of the Teacher in system Solutions Syndrome CAN in preschool Age
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje roli pedagoga v systémovém řešení syndromu CAN v předškolním věku. Skládá se ze dvou částí- teoretické a empirické. Teoretická část se zabývá syndromem CAN, jevem, který ani v dnešní době není na ústupu, i přes neustálý vývoj společnosti. V tomto úseku je uvedena základní definice syndromu, jeho vývoj a celkový posun postavení dítěte ve společnosti napříč historií. Dále jsou …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the role of the teacher in system solutions syndrome CAN preschoolers. It consists of two parts- theoretical and empirical. The theoretical part deals with the CAN syndrome, a phenomenon that even today is not on the decline, despite the continuous development of the company. In this part is a basic definition of the syndrome, its development and the overall shift in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9839
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Stanislav Pelcák, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Blahoslav Kraus, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální patologie a prevence
Práce na příbuzné téma
-
Pedagog mateřské školy očima rodičů žijících ve větším a menším městě Plzeňského kraje
Barbora Fürstová -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Ideální pedagog mateřské školy očima rodičů
Nikola KOVAŘÍKOVÁ -
Systémový přístup k problematice nástupu dětí do školy
Tereza Dvořáková -
Systémový přístup k problematice školní zralosti
Irena Rensová -
Systémový přístup k problematice nástupu dětí do školy
Kateřina Piskačová -
Systémový přístup k problematice nástupu dětí do školy
Marta Milbachrová -
Selektivní mutismus a syndrom CAN u dětí předškolního věku v Praze
Petra Brychtová
Název
Vložil
Vloženo
Práva