Průzkum německého trhu pro rozvoj aktivit firmy Label design – Ing. Lucie Pejpová
Ing. Lucie Pejpová
Diplomová práce
Průzkum německého trhu pro rozvoj aktivit firmy Label design
Inquiry German market for the development of activities firm Label design
Anotace:
V této diplomové práci s věnuji průzkumu německého trhu pro potřeby firmy Label design, a.s. Firma se zabývá výrobou samolepících etiket. Na základě průzkumu trhu vyhledávám kontakty na německé firmy, se kterými by mohla firma spolupracovat. Z počátku se věnuji prostředí, ve kterém firma působí a zkoumám prostředky, kterými komunikuje se svými zákazníky. V další části se zaměřuji na konkrétní trh a …víceAbstract:
In this diploma thesis I focus on market research of german market for needs of firm Label design Inc. This firm produces self-adhesive labels. Based on market research I try to find out contacts to german firms which can with Label design Inc. corporates. At first I describe enviroment where is the copany situated and research various ways of communication to potential clients. In the next part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mxs5j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 11. 2009
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Pavel Babka, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace zákazníků ve vybraném oboru podnikání
Tomáš Kropáč -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Calvin Ferreira -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Michaela Ruthová -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Jasmína Fojtíková -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Elizaveta Filina -
Aplikace nástrojů teritoriální segmentace trhu a tržního prostředí
Daniel Dobeš -
Vliv segmentace trhu na tvorbu reklamní kampaně v České republice a na Taiwanu
Karin Tolochová -
Specifikace segmentace zákazníků obuvi na českém trhu
Kateřina Entlerová