Koncepty Fair trade a Direct trade se zaměřením na český trh: Případová studie společností Tchibo Praha, spol. s.r.o a mamacoffee s.r.o. – Julie Hainzová
Julie Hainzová
Bakalářská práce
Koncepty Fair trade a Direct trade se zaměřením na český trh: Případová studie společností Tchibo Praha, spol. s.r.o a mamacoffee s.r.o.
The comparison of Fair Trade and Direct Trade concept with focus on the czech market: Case study of Tchibo Prague, Ltd. and mamacoffee Ltd.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na komparaci konceptů Fair trade a Direct trade a jejich implementaci společnostmi Tchibo Praha, spol. s.r.o. a mamacoffee s.r.o. Hlavním cílem práce je zhodnocení konceptů a doporučení českým firmám kávového průmyslu, pokud zvažují zařazení některého z těchto konceptů do své obchodní strategie. Nejprve se čtenář seznámí s oběma koncepty. Dále jsou charakterizovány …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the comparison of Fair Trade and Direct Trade concepts and their implementation by Tchibo Prague, spol. s.r.o. and mamacoffee s.r.o. The main aim of this work is the evaluation of the concepts and recommendation to Czech companies in the coffee industry if they are considering the implementation of one of these concepts in their business strategy. First the reader …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81893
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2021
- Vedoucí: Radek Čajka
- Oponent: Iveta Černá
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAINZOVÁ, Julie. \textit{Koncepty Fair trade a~Direct trade se zaměřením na český trh: Případová studie společností Tchibo Praha, spol. s.r.o a~mamacoffee s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/stryc8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81893
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu