Analýza spotřebitelského chování – Bc. Karolína Jíchová
Bc. Karolína Jíchová
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování
Analysis of consumers behaviour
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování. V teoretické části se věnuji spotřebitelskému chování se zaměřením na český trh potravin a faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na cenu a kvalitu potravin. Praktická část obsahuje vlastní výzkum zabývající se důležitostí kvality a ceny potravin u českých zákazníků v konkrétní prodejně Albert. Jako metody výzkumu byly použity dotazování …víceAbstract:
The subject of the thesis is an analysis of consumer behaviour. The theoretical part describes the consumer behaviour with a focus on the Czech grocery market and factors influencing the purchasing behaviour with an emphasis on the price and quality of groceries. The practical part contains my own research into the importance of quality and prices of groceries for Czech customers in a specific Albert …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qeff6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování
Monika Hrubá -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour”
Rami Mohana -
Consumer behaviour of expectant parents in relation to home improvements
Nikola Papíková -
Influence of cultural predispositions on consumer behaviour in the UK
David Král