Bc. Tomáš Nemec

Bakalářská práce

Product placement na internetu

Product placement on the Internet
Anotace:
Tato práce popisuje a hodnotí užití Product placementu na internetu. Zároveň je v rámci práce zhodnocen přínos Product placementu na internetu pro podporu značky nebo produktu.
Abstract:
This work describes and evaluates the use of Product placement on internet. The benefits of Product placement to promote the brand or product are evaluated in the work at the same time.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Kepka
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace