Obalový dizajn a jeho vplyv na psychiku spotrebiteľa pri nákupe produktu – Patrik Žák
Patrik Žák
Bakalářská práce
Obalový dizajn a jeho vplyv na psychiku spotrebiteľa pri nákupe produktu
Obalový design a jeho využití na psychiku spotřebitele při nákupu produktu
Anotace:
Předmětem této práce je problematika obalové a marketingové politiky. V této práci zjišťuji jaký má vliv obal na chování a myšlení spotřebitele při nákupu produktů. V první části se začínám věnovat hlavně teoretickému zpracování a popisu dané problematiky. Ve druhé části budu uvádět výsledky dotazníků a průzkumu provedeného v této oblasti. Tímto průzkumem, s pomocí dotazníků jsem zjišťoval jaký druh …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is mainly the issue of packaging and marketing policy. In this work I find out how packaging affects consumer behavior and thinking when buying products. In the first part I will start with the theoretical processing and description of the issue. I will then present the results of the questionnaires and the survey carried out in this area. With this survey and with …víceAbstract:
Predmetom tejto bakalárskej práce je problematika obalovej a marketingovej politiky. V tejto práci zisťujem aký má vplyv obal na správanie a myslenie spotrebiteľa pri nákupe produktov. V prvej časti sa začínam venovať hlavne teoretickému spracovaniu a popisu danej problematiky. V druhej časti budem uvádzať výsledky dotazníkov a prieskumu vykonaného v tejto oblasti. Týmto prieskumom, s pomocou dotazníkov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Vratislav Pokorný, MBA
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Celebrity marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů
Lucie BRYNDÁČOVÁ -
Vývoj nového produktu s využitím přístupu Design Thinking
Tereza DRTINOVÁ -
Návrh fintech produktu na základě metodiky Design Thinking
Martin Kukla -
Vývoj nového produktu s využitím přístupu design thinking
Alena Školová