Priming efekt a jeho vliv na chování spotřebitele – Bc. Michaela Hřebíčková
Bc. Michaela Hřebíčková
Diplomová práce
Priming efekt a jeho vliv na chování spotřebitele
Priming effect and its influence on consumer behavior
Anotace:
Diplomová práce se zabývá priming efektem a jeho vlivem na chování spotřebitele. Priming efekt je označován jako experimentální rámec ukazující, že zpracování dříve zjištěného podnětu ovlivňuje, jak reagujeme na později zjištěný podnět, a to na podvědomé úrovni. Tato práce se skládá z teoretické části a analytická části, která obsahuje pohled na současný stav e-commerce v ČR a výsledky zahraničních …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the priming effect and its influence on consumer behavior. The priming effect is referred to as an experimental framework showing that the processing of a previously identified stimulus affects how we react to a later identified stimulus, at a subconscious level. This work consists of a theoretical part and an analytical part, which includes an overview of the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Oponent: Lucie Veselá, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Zuzana Parfusová -
Vliv tzv. "Ikea efektu" na spotřebitele generace Y
Jana Hochvaldová -
Iracionalita ve spotřebitelském chování
Markéta HANZLÍKOVÁ -
Behaviorální finance a analýza vybraných kognitivních zkreslení
Karolína Štěpánková -
Aplikace behaviorální ekonomie v právním myšlení
Julie Habartová -
Rozhodování v managementu z pohledu behaviorální ekonomie
Veronika Bukharova -
Behaviorální ekonomie a její uplatnění v marketingové praxi
Nela Špechtnerová -
Implementace konceptu smart governance s využitím poznatků behaviorální ekonomie
Filip Kučera