Bc. Vendula MALOCHOVÁ

Bakalářská práce

Věrnostní program-efektivní nástroj podpory prodeje?

Loyalty program - effective sales promotion tool?
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma Věrnostní programy {--} efektivní nástroj podpory prodeje? se zabývá pohledem na věrnostní programy jako nástroj komunikace používaný k posílení loajality zákazníků vůči značkám. Cílem je zjistit, zda je opravdu efektivní a zda zákazníci, kteří se stávají členy takových věrnostních programů, jsou opravdu loajální nebo je pro ně členství pouhou zábavou či dokonce o svém …více
Abstract:
This bachelor project "Loyalty programs {--} an effective sales promotion tool?" analyzes the use of loyalty programs as a tool of communication used for strengthening customers{\crq} loyalty toward brands. The aim of the project is to determine how effective these programs really are, and if customers who are members of these loyalty programs are actually loyal, or if they are members just for entertainment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10671

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MALOCHOVÁ, Vendula. Věrnostní program-efektivní nástroj podpory prodeje?. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.