Bc. Vendula MALOCHOVÁ

Bachelor's thesis

Věrnostní program-efektivní nástroj podpory prodeje?

Loyalty program - effective sales promotion tool?
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma Věrnostní programy {--} efektivní nástroj podpory prodeje? se zabývá pohledem na věrnostní programy jako nástroj komunikace používaný k posílení loajality zákazníků vůči značkám. Cílem je zjistit, zda je opravdu efektivní a zda zákazníci, kteří se stávají členy takových věrnostních programů, jsou opravdu loajální nebo je pro ně členství pouhou zábavou či dokonce o svém …more
Abstract:
This bachelor project "Loyalty programs {--} an effective sales promotion tool?" analyzes the use of loyalty programs as a tool of communication used for strengthening customers{\crq} loyalty toward brands. The aim of the project is to determine how effective these programs really are, and if customers who are members of these loyalty programs are actually loyal, or if they are members just for entertainment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier: 10671

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2009
  • Supervisor: PhDr. Pavla Kotyzová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MALOCHOVÁ, Vendula. Věrnostní program-efektivní nástroj podpory prodeje?. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.