Spokojenost zákazníků jako významný faktor zpětné vazby marketingové komunikace – Markéta Macháčková
Markéta Macháčková
Master's thesis
Spokojenost zákazníků jako významný faktor zpětné vazby marketingové komunikace
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Naděžda Šulcová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHÁČKOVÁ, Markéta. \textit{Spokojenost zákazníků jako významný faktor zpětné vazby marketingové komunikace}. Online. Diplomová práca. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/su5awa/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Master programme / odbor:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva