Category Management v obchodním řetězci – Martin Fritsch
Martin Fritsch
Diplomová práce
Category Management v obchodním řetězci
Category Management in a Retail Chain
Anotace:
Tato diplomová práce charakterizuje proces Category Managementu a jeho přínos. Dále popisuje využití Category Managementu ve vybraném obchodním řetězci a postup tvorby Category Business Plans. Diplomová práce končí aplikací teorie Category Managementu a Category Business Plans na ilustrativním byznys plánu kategorie piva.Abstract:
This master thesis characterizes a process of the Category Management and its benefits. Furthermore, it describes the use of the Category Management in a selected retail chain and a process of creating Category Business Plans. The master thesis ends by an application of the Category Management and Category Business Plans theory on an illustrative case of a Beer Business Plan.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28512
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2011
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Ladislav Šípek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28512
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Category management na straně dodavatele
Andrea Říhová -
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva -
Ekonomické aspekty evidence skutečných majitelů
Lukáš Beer -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
Reimplementace astronomického programu z Fortranu do grafického rozhraní
Jakub Beer -
Indian beer market: challenges, solutions for growth
Kavit Pankajbhai Shah -
A Business Plan for a Beer House
Kristýna Kovářová -
The analysis of foreign trade in the Czech Republic - Case study of beer exports
Marie Mousleh