Adam Šufliarsky

Bakalářská práce

Hluboké učení v počítačových hrách

Deep learning in computer games
Abstract:
This thesis clarifies deep learning in computer games. It presents frequently used tools in this field and describes several already existing solutions. A framework is designed in which several learning algorithms are subsequently implemented, where basic procedures and principles of given field are demonstrated. Additionally, the thesis presents experimentally evaluated efficiency of selected learning …více
Abstract:
Práca ozrejmuje problematiku hlbokého učenia v počítačových hrách. Predstavuje často používané nástroje v tejto oblasti a popisuje niekoľko už existujúcich riešení. V rámci práce je navrhnutý framework, v ktorom je následne implementovaných niekoľko algoritmov hlbokého učenia, na ktorých sú demonštrované základné postupy a princípy danej oblasti. Práca taktiež experimentálne vyhodnocuje efektívnosť …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 2. 2020
  • Vedoucí: doc. RNDr. Tomáš Brázdil, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Petr Novotný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky