Lokalizační faktory vybrané komerční vybavenosti na venkově – Bc. Ladislav Šmíd
Bc. Ladislav Šmíd
Master's thesis
Lokalizační faktory vybrané komerční vybavenosti na venkově
Locational factors of selected commercial amenities in rural areas
Anotácia:
ŠMÍD, L. Lokalizační faktory vybrané komerční vybavenosti na venkově. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022 Diplomová práce se zabývá tématem rozvoje venkova a blíže se zaměřuje na maloobchodní prodejny se zbožím denní potřeby na venkově. Cílem této diplomové práce je na základě literatury a vlastního výzkum identifikovat lokalizační faktory venkovských prodejen se zbožím denní …viacAbstract:
ŠMÍD, L. Locational factors of selected commercial amenities in rural areas. Master thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022 The thesis deals with the topic of rural development and takes a closer look at small retail outlets in rural areas. The aim of this thesis is to identify the locational factors of small rural convenience stores based on literature and own research. The research is based …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2023
- Vedúci: Ing. Zdeněk Šilhan, Ph.D.
- Oponent: Ondřej Konečný, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠMÍD, Ladislav. \textit{Lokalizační faktory vybrané komerční vybavenosti na venkově}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/su8oay/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme:
Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Role marketingových a obchodních aktivit maloobchodních prodejen v oblasti plýtvání potravinami
Martina Kutálková -
Marketingová komunikace vybrané prodejny potravin
Radek Perdykula -
Maloobchodní podnikání a marketingová doporučení pro prodejny potravin v malých obcích
Ivo Vondrášek