Michal KRATOCHVÍL

Bakalářská práce

Nízkorozpočtová komunikační kampaň

Low Budget Communication Campaign
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí českého vydavatelství časopisů a webových deníků. Teoretická část hledá vhodné nástroje nízkorozpočtového marketingu, praktická část empiricky analyzuje současné kampaně vydavatelství a doporučuje další nízkorozpočtové nástroje zmíněné v teoretické části. Součástí praktické části je i odpověď na výzkumnou otázku, zda-li …více
Abstract:
This bachelor thesis describes low-budget communication campaigns implemented by Czech publishing houses and websites. The theoretical part focuses on low-budget marketing tools, the practical part empirically analyzes campaigns of publishing houses and reccomends additional low-budget tools mentioned in the theoretical part. In the practical part, the author also answers the analyzed question, as …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRATOCHVÍL, Michal. Nízkorozpočtová komunikační kampaň. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace