Michal KRATOCHVÍL
Bachelor's thesis
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Low Budget Communication Campaign
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí českého vydavatelství časopisů a webových deníků. Teoretická část hledá vhodné nástroje nízkorozpočtového marketingu, praktická část empiricky analyzuje současné kampaně vydavatelství a doporučuje další nízkorozpočtové nástroje zmíněné v teoretické části. Součástí praktické části je i odpověď na výzkumnou otázku, zda-li …moreAbstract:
This bachelor thesis describes low-budget communication campaigns implemented by Czech publishing houses and websites. The theoretical part focuses on low-budget marketing tools, the practical part empirically analyzes campaigns of publishing houses and reccomends additional low-budget tools mentioned in the theoretical part. In the practical part, the author also answers the analyzed question, as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRATOCHVÍL, Michal. Nízkorozpočtová komunikační kampaň. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Virální audiovizuální reklama ve světě
Nikita Novitskiy -
Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
Josef Mikulič -
PPC reklama ve vyhledávačích a její využití v konkrétní firmě
Sabina Karásková -
PPC reklama ako nástroj propagácie pre firmu Hypergen, s.r.o.
Michaela Hanáková -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik
Lucie Košanová -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jakub Štefanec