Nízkorozpočtová komunikační kampaň – Michal KRATOCHVÍL
Michal KRATOCHVÍL
Bakalářská práce
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Low Budget Communication Campaign
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí českého vydavatelství časopisů a webových deníků. Teoretická část hledá vhodné nástroje nízkorozpočtového marketingu, praktická část empiricky analyzuje současné kampaně vydavatelství a doporučuje další nízkorozpočtové nástroje zmíněné v teoretické části. Součástí praktické části je i odpověď na výzkumnou otázku, zda-li …víceAbstract:
This bachelor thesis describes low-budget communication campaigns implemented by Czech publishing houses and websites. The theoretical part focuses on low-budget marketing tools, the practical part empirically analyzes campaigns of publishing houses and reccomends additional low-budget tools mentioned in the theoretical part. In the practical part, the author also answers the analyzed question, as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRATOCHVÍL, Michal. Nízkorozpočtová komunikační kampaň. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Virální audiovizuální reklama ve světě
Nikita Novitskiy -
Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
Josef Mikulič -
PPC reklama ve vyhledávačích a její využití v konkrétní firmě
Sabina Karásková -
PPC reklama ako nástroj propagácie pre firmu Hypergen, s.r.o.
Michaela Hanáková -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik
Lucie Košanová -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jakub Štefanec