Nízkorozpočtová komunikační kampaň – Michal KRATOCHVÍL
Michal KRATOCHVÍL
Bakalářská práce
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Low Budget Communication Campaign
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí českého vydavatelství časopisů a webových deníků. Teoretická část hledá vhodné nástroje nízkorozpočtového marketingu, praktická část empiricky analyzuje současné kampaně vydavatelství a doporučuje další nízkorozpočtové nástroje zmíněné v teoretické části. Součástí praktické části je i odpověď na výzkumnou otázku, zda-li …víceAbstract:
This bachelor thesis describes low-budget communication campaigns implemented by Czech publishing houses and websites. The theoretical part focuses on low-budget marketing tools, the practical part empirically analyzes campaigns of publishing houses and reccomends additional low-budget tools mentioned in the theoretical part. In the practical part, the author also answers the analyzed question, as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Šula
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRATOCHVÍL, Michal. Nízkorozpočtová komunikační kampaň. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Virální audiovizuální reklama ve světě
Nikita Novitskiy -
Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
Josef Mikulič -
PPC reklama ve vyhledávačích a její využití v konkrétní firmě
Sabina Karásková -
PPC reklama ako nástroj propagácie pre firmu Hypergen, s.r.o.
Michaela Hanáková -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik
Lucie Košanová -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jakub Štefanec