Mgr. Irina Serdyukova

Diplomová práce

Promoting Carpooling System in a Large Enterprise

Promoting Carpooling System in a Large Enterprise
Anotace:
Diplomová práce se zabývá dopadem marketingové strategie na propagaci systému spolujízd, který je určený ke snížení poptávky po parkovacích místech ve velkém podniku. Marketingová strategie vycházi z preferencí a potřeb skutečných i potencionálních uživatelů systému spolujízd. Výsledkem je propagace takového systému, která má za cíl snížit počet zaměstnanců, kteří přijíždějí do práce autem bez dalších …více
Abstract:
This thesis studies the effects of a marketing strategy for promoting carpooling system for everyday commuting to reduce parking demand in a large enterprise. The marketing strategy involves defining user preferences and needs, providing appropriate information about carpooling service to potential users, and promoting its use. As a result it will help to encourage employees to share a vehicle with …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
  • Vedoucí: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
  • Oponent: Ph.D. Matteo Olivieri

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace