Marketingová strategie muzea umění / případová studie Vila a sbírka Panza – Zuzana Petránková
Zuzana Petránková
Diplomová práce
Marketingová strategie muzea umění / případová studie Vila a sbírka Panza
Arts Museum Marketing Strategy, Case Study Villa and Collection Panza
Anotace:
Předmětem diplomové práce Marketingová strategie muzea umění je syntéza základních teoretických podkladů z oblasti arts marketingu a tvorby marketingové strategie muzea umění, doplněná o konkrétní analýzu a návrh nové marketingové strategie muzea Vila a sbírka Panza na severu Itálie. Cílem práce je nejen vytvoření obecně aplikovatelného teoretického základu pro tvorbu či redesign marketingové strategie …víceAbstract:
The subject of the Master's Thesis Arts Museum Marketing Strategy is a synthesis of theoretical basis from the arts marketing field and the development of marketing strategy of an art museum, supplemented by a specific analysis and draft of a new marketing strategy of the museum Villa and Collection Panza in northen Italy. The goal of this thesis is not only to summarise generally applicable theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41532
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Irena Tyslová
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41532
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management