Zuzana Petránková

Diplomová práce

Marketingová strategie muzea umění / případová studie Vila a sbírka Panza

Arts Museum Marketing Strategy, Case Study Villa and Collection Panza
Anotace:
Předmětem diplomové práce Marketingová strategie muzea umění je syntéza základních teoretických podkladů z oblasti arts marketingu a tvorby marketingové strategie muzea umění, doplněná o konkrétní analýzu a návrh nové marketingové strategie muzea Vila a sbírka Panza na severu Itálie. Cílem práce je nejen vytvoření obecně aplikovatelného teoretického základu pro tvorbu či redesign marketingové strategie …více
Abstract:
The subject of the Master's Thesis Arts Museum Marketing Strategy is a synthesis of theoretical basis from the arts marketing field and the development of marketing strategy of an art museum, supplemented by a specific analysis and draft of a new marketing strategy of the museum Villa and Collection Panza in northen Italy. The goal of this thesis is not only to summarise generally applicable theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Irena Tyslová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41532

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management

Práce na příbuzné téma