Strategie rozvoje lyžařského střediska Karolinka – Pavel VYROUBAL
Pavel VYROUBAL
Bachelor's thesis
Strategie rozvoje lyžařského střediska Karolinka
Development strategy ski Karolinka
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou lyžařského střediska Karolinka a snaží se na jejím základě o navrhnutí koncepce a strategie rozvoje. V první, teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které uvádějí do dané problematiky a metodika, která byla pro práci použita. Druhá část se zabývá tvorbou SWOT analýzy a zpracování dotazníků spokojenosti zákazníků. V závěru práce je na základě SWOT analýzy …moreAbstract:
This thesis provides an analysis of Karolinka Ski Center regarding which it is trying to devise the ski center?s developmental concept and strategy. The theoretical part of the thesis provides an explanation of basic terms which introduces a reader to given topic, as well as, explains methods used for carrying out this project. The second part deals with a SWOT analysis and processing of customer satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Accessible from:: 30. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VYROUBAL, Pavel. Strategie rozvoje lyžařského střediska Karolinka. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie lyžařské školy
Filip Janoušek -
Analýza marketingových nástrojů Střediska volného času, Trutnov se zaměřením na marketingovou komunikaci
Ondřej TĚŽKÝ -
Analýza komunikační kampaně
Daniela Škrobánková -
Strategická situační analýza DDM Kopřivnice
Ondřej KOTRC
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights