Strategie rozvoje lyžařského střediska Karolinka – Pavel VYROUBAL
Pavel VYROUBAL
Bakalářská práce
Strategie rozvoje lyžařského střediska Karolinka
Development strategy ski Karolinka
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou lyžařského střediska Karolinka a snaží se na jejím základě o navrhnutí koncepce a strategie rozvoje. V první, teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které uvádějí do dané problematiky a metodika, která byla pro práci použita. Druhá část se zabývá tvorbou SWOT analýzy a zpracování dotazníků spokojenosti zákazníků. V závěru práce je na základě SWOT analýzy …víceAbstract:
This thesis provides an analysis of Karolinka Ski Center regarding which it is trying to devise the ski center?s developmental concept and strategy. The theoretical part of the thesis provides an explanation of basic terms which introduces a reader to given topic, as well as, explains methods used for carrying out this project. The second part deals with a SWOT analysis and processing of customer satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYROUBAL, Pavel. Strategie rozvoje lyžařského střediska Karolinka. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie lyžařské školy
Filip Janoušek -
Analýza marketingových nástrojů Střediska volného času, Trutnov se zaměřením na marketingovou komunikaci
Ondřej TĚŽKÝ -
Analýza komunikační kampaně
Daniela Škrobánková -
Strategická situační analýza DDM Kopřivnice
Ondřej KOTRC
Název
Vložil
Vloženo
Práva