Ing. Diana Khakimova

Diplomová práce

Customer relationship as a key for modern marketing companies

Customer relationship as a key for modern marketing companies
Anotace:
Hlavním cílem této práce je popsat základní principy a klíčové prvky CRM a implementaci CRM postupů v českých firmach, seznámit čtenáře se současnou situací na maloobchodním trhu, a popsat, co se v současné době děje, aby se zvýšila věrnost zákazníků. Hlavním výsledkem této práce je zdůraznění významu hlavních principů.
Abstract:
The main objective of this work is to describe the basic principles and key elements of CRM and its usage and implementation of CRM practices into Czech companies, to acquaint the reader with the present situation on the retail market and to describe what is currently done to increase customer loyalty. The main outcome of this work would be to confirm and highlight the importance of the main CRM principles …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Jan Rožek
  • Oponent: Ing. Andrej Mazán, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní