Veronika Lazoňová

Bakalářská práce

Vplyv mediálnej prezentácie oblasti na jej návštevnosť - lyžiarske stredisko Jasná - Nízke Tatry

Anotace:
Cielom je zistit, či sa zvyšila návštevnost daneho strediska, v spojitosti s reklamami v TV, tlaci a pod. , ktore su priamo spojene s rozsiahlou obnovou a investiciami v danom stredisku.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.