Bc. Linda Šalanská
Bakalářská práce
Marketingové řízení MSP
Marketing management of SMEs
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem marketingového řízení v činnosti MSP. V teoretické části je uveden historický vývoj marketingu, podstata marketingového řízení, dále je zde popsáno marketingové prostředí a metody analyzování marketingového prostředí a vysvětlen princip a obsah marketingového mixu. V závěru jsou charakterizovány MSP a jejich obecný přístup k marketingu. V praktické části je představena …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the importance of marketing management in SME activities. In the theoretical part is the historical development of marketing, marketing management essence, there is also described methods of analyzing the marketing environment marketing environment explained principle, the content of the marketing mix. In conclusion, SMEs are characterized by their general approach to …víceKlíčová slova
Marketing marketingové řízení marketingové prostředí mikroprostředí makroprostředí Porterův model pěti sil PEST analýza SWOT analýza marketingový mix marketing management marketing environment microenvironment macroenvironment Porter's five forces model PEST analysis SWOT analysis marketing mix
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jb02i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová