Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o. – Soňa ŠČEVKOVÁ
Soňa ŠČEVKOVÁ
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o.
Evaluation of Customer Satisfaction in the Company Chirana-Dental s.r.o.
Anotace:
Témou tejto bakalárskej práce je ?Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o. ? Spoločnosť má dlhoročnú tradíciu vo výrobe medicínskej techniky. Momen-tálne je nosným programom spoločnosti výroba stomatologickej techniky. V teoretickej časti sú spracované teoretické poznatky týkajúce sa systému riadenia kvality. Ďalej je tu načrtnutá problematika spokojnosti zákazníkov a jej hodnotenie …víceAbstract:
The theme of bachelor´s thesis is ?Evaluation of customer satisfaction in the company Chi-rana-Dental s.r.o.? The company has a long tradition in manufacturing medical equipment. Currently is major program the production of dental equipment. The theoretical part is processed theoretical knowledge of the quality management system. There is also outlined issues of customer satisfaction and it´s evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠČEVKOVÁ, Soňa. Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Řízení výroby a kvality
Práce na příbuzné téma
-
Meranie spokojnosti zákazníkov so službou zdieľaných áut
Dominika Kalmárová -
Analýza spokojnosti zákazníkov klubu Astoria Fit&Gym
Tímea ŠTRBÁKOVÁ -
Analýza spokojnosti zákazníkov firmy WAREMA D.O.S. Sk, s.r.o
Zuzana HÍREŠOVÁ -
Hodnotenie spokojnosti zákazníkov s fastfoodovými reťazcami spoločnosti McDonald’s Česká Republika v Brne
Veronika Halvelandová -
Spokojnosť zákazníkov s internetovým obchodom
Petra Juščíková -
Zhodnotenie spokojnosti zákazníkov maloobchodných predajných sietí v Trnave a okolí
Soňa Hrdličková -
Meranie spokojnosti zákaznikov maloobchodného reťazca
Adela Sogelová -
Analýza spokojnosti zákazníkov Fitness Tribuna
Renáta SILÁDIOVÁ