Soňa ŠČEVKOVÁ

Bakalářská práce

Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o.

Evaluation of Customer Satisfaction in the Company Chirana-Dental s.r.o.
Anotace:
Témou tejto bakalárskej práce je ?Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o. ? Spoločnosť má dlhoročnú tradíciu vo výrobe medicínskej techniky. Momen-tálne je nosným programom spoločnosti výroba stomatologickej techniky. V teoretickej časti sú spracované teoretické poznatky týkajúce sa systému riadenia kvality. Ďalej je tu načrtnutá problematika spokojnosti zákazníkov a jej hodnotenie …více
Abstract:
The theme of bachelor´s thesis is ?Evaluation of customer satisfaction in the company Chi-rana-Dental s.r.o.? The company has a long tradition in manufacturing medical equipment. Currently is major program the production of dental equipment. The theoretical part is processed theoretical knowledge of the quality management system. There is also outlined issues of customer satisfaction and it´s evaluation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Petr Briš, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠČEVKOVÁ, Soňa. Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Řízení výroby a kvality