Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o. – Soňa ŠČEVKOVÁ
Soňa ŠČEVKOVÁ
Bachelor's thesis
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o.
Evaluation of Customer Satisfaction in the Company Chirana-Dental s.r.o.
Abstract:
Témou tejto bakalárskej práce je ?Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o. ? Spoločnosť má dlhoročnú tradíciu vo výrobe medicínskej techniky. Momen-tálne je nosným programom spoločnosti výroba stomatologickej techniky. V teoretickej časti sú spracované teoretické poznatky týkajúce sa systému riadenia kvality. Ďalej je tu načrtnutá problematika spokojnosti zákazníkov a jej hodnotenie …moreAbstract:
The theme of bachelor´s thesis is ?Evaluation of customer satisfaction in the company Chi-rana-Dental s.r.o.? The company has a long tradition in manufacturing medical equipment. Currently is major program the production of dental equipment. The theoretical part is processed theoretical knowledge of the quality management system. There is also outlined issues of customer satisfaction and it´s evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2012
Accessible from:: 18. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Petr Briš, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠČEVKOVÁ, Soňa. \textit{Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/sull75/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠČEVKOVÁ, Soňa. Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economic policy and administration / Řízení výroby a kvality
Theses on a related topic
-
Meranie spokojnosti zákazníkov so službou zdieľaných áut
Dominika Kalmárová -
Analýza spokojnosti zákazníkov klubu Astoria Fit&Gym
Tímea ŠTRBÁKOVÁ -
Analýza spokojnosti zákazníkov firmy WAREMA D.O.S. Sk, s.r.o
Zuzana HÍREŠOVÁ -
Spokojnosť zákazníkov s internetovým obchodom
Petra Juščíková -
Meranie spokojnosti zákaznikov maloobchodného reťazca
Adela Sogelová -
Hodnotenie spokojnosti zákazníkov s fastfoodovými reťazcami spoločnosti McDonald’s Česká Republika v Brne
Veronika Halvelandová -
Zhodnotenie spokojnosti zákazníkov maloobchodných predajných sietí v Trnave a okolí
Soňa Hrdličková -
Analýza spokojnosti zákazníkov Fitness Tribuna
Renáta SILÁDIOVÁ