František Hejduk
Bakalářská práce
Regulace cen léčiv
Price regulation of pharmaceuticals
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na popsání problematiky cenové regulace léčiv a zkoumá, které typy regulací jsou efektivní při snižování cen léčiv. V práci jsou popisovány rozdíly mezi farmaceutickým trhem a běžnými trhy a také nejběžnější typy cenových regulací. Empirická část práce je založena na hodnocení reforem cenové regulace léčiv ve vybraných Evropských zemích. Tyto reformy ukazují, že lze změnou …víceAbstract:
Bachelor thesis describes the topic of pharmaceutical price regulations and explores which type of regulation is effective in reducing pharmaceutical prices. The thesis describes differences between pharmaceutical and other markets and also the most common types of price regulation. The empirical part of the thesis is focused on evaluation of pharmaceutical price regulation reforms in selected European …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a07mp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Rostislav Staněk, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Kvasnička, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Právní regulace cenotvorby v energetice
Pavlína Chadimová -
Systém stanovení cen a úhrad léčivých přípravků v ČR
Michal Dorňák -
Farmaceutický trh Ruské federace a investiční možnosti firmy Block, a.s.
Vojtěch Navrátil -
Inovativní a efektivní nízkorozpočtová marketingová strategie společnosti Léčivé rostliny s. r. o. pro slovenský farmaceutický trh
Hana Pelikánová -
Uvedení generického produktu na farmaceutický trh ČR
Jolana Guňková -
Zavádění nového výrobku na trh
Marika Vingrálková -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nové léčebné látky na trh
Vendula Hrudníková -
Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh
Lenka Moťková