Ali Kasimov

Diplomová práce

E-Commerce as a Foreign Markets Entry Strategy

E-Commerce jako strategie vstupu na zahraniční trhy
Anotace:
Tato práce se zabývá vývojem E-Commerce a její implementace na reálných příkladech. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zaměřuje na historii rozvoje stylu, kterým spotřebitelé nakupují; úvod E-Commerce a její aktuální trendy, výhody a nevýhody, atd. V praktické části autor přichází s analýzou trhu a chování Českého spotřebitele. Mimo to se v praktické části …více
Abstract:
This thesis focuses on the development of E-Commerce and its further implementation on real life examples. The thesis is split into the theoretical and practical part. Theoretical part describes the development of customer’s purchase behaviour; E-Commerce and its current trends, advantages and disadvantages introduction. The practical part provides the reader the analysis of Czech customer’s purchase …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79733

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities