E-Commerce as a Foreign Markets Entry Strategy – Ali Kasimov
Ali Kasimov
Diplomová práce
E-Commerce as a Foreign Markets Entry Strategy
E-Commerce jako strategie vstupu na zahraniční trhy
Anotace:
Tato práce se zabývá vývojem E-Commerce a její implementace na reálných příkladech. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zaměřuje na historii rozvoje stylu, kterým spotřebitelé nakupují; úvod E-Commerce a její aktuální trendy, výhody a nevýhody, atd. V praktické části autor přichází s analýzou trhu a chování Českého spotřebitele. Mimo to se v praktické části …víceAbstract:
This thesis focuses on the development of E-Commerce and its further implementation on real life examples. The thesis is split into the theoretical and practical part. Theoretical part describes the development of customer’s purchase behaviour; E-Commerce and its current trends, advantages and disadvantages introduction. The practical part provides the reader the analysis of Czech customer’s purchase …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79733
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79733
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
Krizzia Mae Navarro -
Green Coffee Sourcing Methods and Customer Behaviour
Daniel Komár -
Impact of Brands on Consumer Behaviour. A cross-generation Analysis.
Michaela Lukačínová -
Investment behaviour of Generation Z in the Czech and Slovak Republic
Bohuš Hrnek -
Consumer Behaviour in the Food Supplement Market
Viktorie Štorková -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
Customers' awareness, attitudes and behaviour towards corporate environmental practices
Adriana Šilarová -
Identifikace determinantů online nákupního chování v e-commerce
Aneta Bílá