Martina Hejlová

Master's thesis

Assessment Centre na pozici Konzultant - prodejce značkové prodejny

Assessment Centre - Shop assistant
Abstract:
Tato práce popisuje teoretická východiska pro využití Assessment Centre. Hlavní zaměření je na výběr zaměstnanců. Analýza je zaměřena na nábor zaměstnanců na značkové prodejny telekomunikační společnosti. Hodnotí současný stav celého náborového procesu. Na základě analýzy nedostatků navrhuje nové postupy pro celý proces výběru nových zaměstnanců
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 2. 2008
  • Supervisor: Dana Formánková
  • Reader: Ctirad Nedbálek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/4324