Assessment Centre na pozici Konzultant - prodejce značkové prodejny – Martina Hejlová
Martina Hejlová
Master's thesis
Assessment Centre na pozici Konzultant - prodejce značkové prodejny
Assessment Centre - Shop assistant
Abstract:
Tato práce popisuje teoretická východiska pro využití Assessment Centre. Hlavní zaměření je na výběr zaměstnanců. Analýza je zaměřena na nábor zaměstnanců na značkové prodejny telekomunikační společnosti. Hodnotí současný stav celého náborového procesu. Na základě analýzy nedostatků navrhuje nové postupy pro celý proces výběru nových zaměstnanců
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4324
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2008
- Supervisor: Dana Formánková
- Reader: Ctirad Nedbálek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4324
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Nábor a výběr zaměstnanců v Lázních Darkov, a.s.
Natálie Kocichová -
Nábor a motivace zaměstnanců ve vybraném podniku
Adéla Kubíková -
Nábor nových zaměstnanců veřejné správy Městského úřadu Prahy 12
Martin Rymon -
Nábor zaměstnanců ve vybrané organizaci
Jitka Zimmermannová -
Mediální kampaň a možnosti jejího využití pro nábor studentů VŠFS
Hoang Ngan Vo -
Vliv růstu/poklesu mezd na nábor a fluktuaci zaměstnanců ve výrobních podnicích/službách
Michaela Souhradová -
Nábor a adaptace zaměstnanců v bankovním sektoru
Lenka Řezníčková