Bc. Martin Vlček

Bakalářská práce

Marketingová strategie značky INKOSPOR pro rok 2012

Marketing strategy of the INKOSPOR brand for 2012
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vypracování marketingové strategie pro firmu ZZM s.r.o., zabývající se distribucí sportovní výživy značky INKOSPOR. První část obsahuje teoretický úvod do problematiky marketingu a metodologické základy nutné pro zpracování marketingové strategie. Druhá část seznamuje se stávající situací společnosti, představení cílových skupin a vytyčení cílů marketingové strategie …více
Abstract:
The present Bachelor thesis focuses on developing marketing strategies for the company ZZM s.r.o., engaged in the distribution of sports nutrition brand INKOSPOR. The first part contains a theoretical introduction to marketing and methodological foundations necessary for processing of marketing strategy. The second part introduces the current situation of the company, showing the identification of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Urbánek
  • Oponent: Ing. Ladislav Matuška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem