Bc. Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ

Diplomová práce

Individuální vzdělávací plán jako efektivní nástroj podpory integrovaných žáků na 1. stupni základní školy

Individual education plan as an effective support instrument for integratated pupils in elementary school
Anotace:
Cílem této práce je zodpovědět, zda IVP je efektivní nástroj integrovaného žáka s mentálním postižením na 1. stupni běžné ZŠ. V práci jsou charakterizováni žáci s mentálním postižením, ale také bez postižení. Dále se zabýváme otázkami integrace žáků s individuálním vzdělávacím plánem, vše v souladu s platnou legislativou. Pro potvrzení stanoveného cíle jsme si vybraly tři výzkumné metody - rozhovor …více
Abstract:
The aim of this thesis is to answer, whether Individual education plan is an effective tool of integrated pupil with mental disability in 1st grade of regular elementary school. In this thesis are described pupils with mental disability and normal pupils as well. Then we are deal with a questions of integration of pupils with individual education plan. Everything consistent with valid legislation. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2015
Zveřejnit od: 11. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Helena Mravcová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTĚPANÍKOVÁ, Marcela. Individuální vzdělávací plán jako efektivní nástroj podpory integrovaných žáků na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.12.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 12. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta