Barbora Strapatá

Master's thesis

Marketingová stratégia nového online produktu Promise-Book

Marketingová stratégia nového online produktu Promise-Book
Abstract:
Diplomová práce analyzuje problém s předsevzetími a sliby ve společnosti a hledá řešení problému prostřednictvím sociálních sítí formou platformy Promise-Book. Jedním z cílů práce je vytvořit podklady pro tvorbu marketingové strategie dané platformy. Podklady pro marketingovou strategii obsahují: analýzu trhu prostřednictvím dotazníku, jako i výzkum na základě sekundárních dat (získaných prostřednictvím …more
Abstract:
The master thesis addresses the topic of human ability to keep a promise, resolution and deals with this issue in the context of social networks and internet in the form of online platform called Promise-Book. In particular, the thesis contains data and research materials which could be used as references for the product's marketing strategy. The materials include: market analysis based on a questionnaire …more
Abstract:
Diplomová práca analyzuje problém s predsavzatiami a sľubmi v spoločnosti a hľadá riešenie tohto problému prostredníctvom sociálnych sietí formou platformy Promise-Book. Jedným z cieľov práce je vytvoriť podklady pre tvorbu marketingovej stratégie danej platformy. Podklady pre marketingovú stratégiu zahŕňajú: analýzu trhu prostredníctvom dotazníku, ako aj výskumu na základe sekundárnych dát (získaných …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 2. 2012
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Terézia Pražská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29996

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod