Bc. Ilona Distlová

Bachelor's thesis

Strategické řízení elektronického obchodu firmy

Strategic management of e-commerce company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem elektronického obchodu se zbožím. Z pohledu zákazníka využívajicího elektonický obchod na internetu. Cílem mojí práce bude provést analýzu zákazníků, konkurence na českém trhu. Doporučím vhodnou strategii řízení fimám, které mají o otevření internetového obchodu zájem.
Abstract:
Bachelor thesis deals with the e-commerce in goods marketing plan. From the perspective of the customer utilizing Electronic-commerce on the Internet. The aim of my work is to analysis customers, competitors and the Czech market. Recommend appropriate management strategy company having to open Internet business interest.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
  • Vedúci: Ing. Zuzana Němcová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jana Balášová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms