Strategické řízení elektronického obchodu firmy – Bc. Ilona Distlová
Bc. Ilona Distlová
Bachelor's thesis
Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Strategic management of e-commerce company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem elektronického obchodu se zbožím. Z pohledu zákazníka využívajicího elektonický obchod na internetu. Cílem mojí práce bude provést analýzu zákazníků, konkurence na českém trhu. Doporučím vhodnou strategii řízení fimám, které mají o otevření internetového obchodu zájem.Abstract:
Bachelor thesis deals with the e-commerce in goods marketing plan. From the perspective of the customer utilizing Electronic-commerce on the Internet. The aim of my work is to analysis customers, competitors and the Czech market. Recommend appropriate management strategy company having to open Internet business interest.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/iigix/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Zuzana Němcová, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Balášová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Monitorování protokolu FIX pro elektronické obchodování na burze
Jan Čech -
Elektronické obchodování a jeho význam
Karolína Šťastná -
Elektronické obchodování, způsoby a předpoklady jeho efektivního využívání ve firemní praxi
Róbert Chiminec -
Elektronické obchodování a podnikání
David Salon -
Elektronické obchodování v ČR
Aneta Putnová -
Elektronické obchodování B2C v České republice
Nela BAMBOUSKOVÁ -
Elektronické obchodování z pohledu nových pravidel zákona o dani z přidané hodnoty
Amálie Juračková -
Elektronické obchodování B2C v ČR
Edita HIRSCHAUOVÁ