Bc. Ilona Distlová

Bachelor's thesis

Strategické řízení elektronického obchodu firmy

Strategic management of e-commerce company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem elektronického obchodu se zbožím. Z pohledu zákazníka využívajicího elektonický obchod na internetu. Cílem mojí práce bude provést analýzu zákazníků, konkurence na českém trhu. Doporučím vhodnou strategii řízení fimám, které mají o otevření internetového obchodu zájem.
Abstract:
Bachelor thesis deals with the e-commerce in goods marketing plan. From the perspective of the customer utilizing Electronic-commerce on the Internet. The aim of my work is to analysis customers, competitors and the Czech market. Recommend appropriate management strategy company having to open Internet business interest.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2013
  • Supervisor: Ing. Zuzana Němcová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jana Balášová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting